söndag 13 juni 2010

Nytt utseende på min blogg...

Även om sommaren inte riktigt kommit ännu så vill jag ändå ändra bloggens färger så den passar mer till säsongen och med det hoppas vi att sommaren snart är här.



Vi behöver ju alla ha sol o värme för många orsaker, men just nu mest för humörets skull tycker jag. Inte för att jag har direkt dåligt humör men man blir trots allt gladare osv av sol. Man känner sig piggare o fräschare till skillnad från nu haha....Nu känns det som man inte har långt kvar tills pensionen:-S



Och om nu inte solen o värmen hade tänkt visa sig speciellt mycket denna sommaren så kan man ju alltid hoppas att det kommer annat som kan pigga upp en;).......



Ja visst är det kärlek jag tänker på, för det är ju ändå så att LOVE piggar upp en oavsett årstid, väderlek osv......


Inga kommentarer: