onsdag 30 juni 2010

Min privata trädgårdsmästar...where are you?

Ja det kan man ju lugnt fråga sig. Tycker jag borde ha bättre hyfs på henne nu efter de sista 20 åren, men NOT!!!

Att man ska behöva böna o be om LITE hjälp och det enda hon gör är gnäller om hur dåligt hon mår osv....vem bryr sig:-S

Jag menar, hur jobbigt är det att klippa gräset o trimma kanterna..hm...ett par timmars arbete är vad vi snackar om. Dessutom det enda hon gjort innan idag är; varit och sopsorterat på tippen och då också övningskört med dottern, samt haft besök av en supergo tjej som hon känt sen hon var 18 eller nått.

I allafall så lyckades jag övertala henne:))....mm...och nu är hon ännu gnälligare haha efter lite jobb....well well....jag sa; ta smärtstillande o sätt dig o blogga eller nåt. Japp så det gjorde jag, trots tröttheten och värken osv.

Love din privata trädgårdsmästare....ME......

Inga kommentarer: