onsdag 9 mars 2011

Oh my god...

Jag har ju inte skrivit här inne på evigheter! Har gjort den del förändringar i bloggen tidigare vilket resulterat i att bloggen ser rörig ut, vad det gäller skriften. Den har hamnat på lite olika ställen, well det var mest ett konstaterande, för vem orkar bry sig haha....

Har som sagt inte varit inne sen i Augusti i fjol, så jag började med att byta namn, som en markering på en ny början. Jag har oxå läst en del inlägg jag gjort och jag säger bara vad det gäller vissa av de inläggen; Oh my god!!!...Så deppig jag låter för det mesta i de inäggen...Visst vet jag att det går upp och ner men enligt de inläggen verkade det mest gå neråt....

Sitter och funderar på vad som förändrats eftersom jag känner inte alls så i dagens läge (trots att känslolivet inte är på topp utav utomstående orsaker).....Nej jag känner mig ändå ganska positiv, trots att det gör ont så in i h-e!!!....Kanske har man ändå börjat vänja sig vid allt negativt i kroppen för det har ändå gått 4 år sen jag fick diagnosen.....Ja vem vet....ingen haha...

Annars har jag som ni andra fibromänniskor många utav de symtomer som beskrivs och äter smärtstillande varje dag. Denna vintern har ju inte varit lätt med dennna kylan, heller..Men tror blint på att våren är på G:)))....Sommaren är ju klart bäst för mig, jag mår helt enkelt bättre då. Just nu är det extra mycket ont, pga att jag har mens (blir alltid mkt sämre då) samt att det har blivit väderförändringar, ja och vad blåsten ställer till med skall vi inte tala om......


Nej nu börjar det dra i ögonen, så det blev bara en väldigt liten uppdatering. Som sagt, jag mår som jag gjort hela tiden innan men försöker att inte lägga fokus på det och försöker vara den jag alltid varit, den positiva(nja..förutom den perioden då jag bloggade sist haha) och jag vet att det är j-t svårt i mellanåt...men man måste försöka:))

Skickar en tanke till er alla drabbade <3

Inga kommentarer: