lördag 17 april 2010

Wow, vilken vecka....

Wow vilken vecka:))

Jag kom hem från Thailand och kroppen blev dålig till skillnad från tiden i Thailand. Men efter några dagar så nog vågar jag påstå att jag kände en förbättring, jag har kunnat vara igång med något projekt varje dag i princip. Jag har varit ute på långpromenad med en kilkompis från byn och en av dagarna käkade vi sushi och kollade en film. En underbar känsla sprids i kroppen då man orkar/kan vara social. Jag vet knappt hur man annars stavar till ordet social...haha...

Fast idag på min födelsedag har jag mer eller mindre varit däckad...men å andra sidan som jag har njutit de andra dagarna, så det har varit värt det.

Ja, jag glömde helt å berätta att jag förstörde min kylskåpsdörr...hm...
Det fanns några fläckar som inte gick bort och till sist tar man vad som helst bara det fungerar och oavsett konsekvensen......JA JA JA...Jag borde lärt mig men jag kan väl skylla på att jag lever ihop med 3 döttrar i åldrarna allt från yngre tonåren till den äldre tonåren, så jag vågar nog påstå att jag...........

är VÄLDIGT påverkad tidsvis av deras naivitet...hahaha.....

Med det i åtanken så blev min kyslskåpsdörr outstanding VIT o FIN.....tills...
att jag såg den från sidan....NEJ!!!!!!!!!!......Det såg ut som jag slippat den delvis. Mao den såg förjäklig ut....Hade jag haft gott pengar så hade jag numera varit en stolt ägare till ett nytt kylskåp, men NOT!!!!...............

Jag är nu en mindre stolt ägare till ett kylskåp insmetat i trälack....hm......

See you.....




Inga kommentarer: