torsdag 22 april 2010

Why? You know why!!!!...

Usch just nu är jag riktigt trött på detta!!!...

Speciellt eftersom:



  1. Jag måste fylla i nya papper till F-kassan. För nu har jag haft aktivitetsstöd i 3 månader och skall nu tillbaka till rehabiliteringspeng. Var det ens lönt att ändra det från början. Bara väldigt mycket onödig stress för mig o pappersarbete. Dessutom så har jag inte ens haft rätt ersättning under dessa månader för antingen är det de ena eller det andra som de kan hänga upp sig på och kräver ännu fler "detaljer" innan rätt ersättning betalas ut


  2. Diskmaskinen är i sönder och jag ligger efter med disken.


  3. Likaså med tvätten


  4. Måste betala 2 räkningar som utav någon anledning inte blev betalda då jag var i Thailand och glömt det gång på gång.


  5. Måste byta däck på bilen annars kör jag olagligt.


  6. Måste oxå få bilen lagad, förmodligen behövs det nya bromsskivor och måste inhandla det samt be någon om hjälp.


  7. Söka fonder, vilket är ett enormt jobb i sig.


Ja och för att det finns mycket till som kan läggas till i denna listan men för tillfället orkar jag inte skriva så mycket mera, har ont.

I dag:

Mår jag illa, ont i nacken som f-n, TRÖTT, ont i huvudet, ont i ögonen, för axlarnas del känns det som jag går och bär på 20 kg bröst, feberkänsla, bihållsinflamationkänsla, skakig och givetvis öm/ont i resten av kroppen...

Jag säger; WHY?

Fibron säger; YOU know why!!

See you ....


Inga kommentarer: