måndag 12 april 2010

Jag försöker verkligen vara glad!!!

Jag försöker vara glad, men det slår aldrig fel, att något krossar min glädje. Tyvärr behöver det inte vara stora saker utan även de små räknas. Jag tycker att jag har fått den ultimata motgången så varför kan det inte stanna vid det?!

Nej då måste det komma andra saker oxå såsom:

Diskmaskinen pajar- Super!! Eftersom mina handleder inte klarar diskning

Hemtelefonen- Skitbra!! Jag behöver ju den bara att ringa min läkare för nya recept och idag skulle jag ringt en fibroläkare.

Min bil- Kanon!!! Jag behöver den för att ta mig till stan och hämta medicinen, åka till teapeuten (som jag är akut hjälp av) handla mat, övningsköra med dottern, ta mig till utvecklingssamtal imorgon och MYCKET mer......

Centraldammsugaren behövs tömmas- För med 4 st katter krävs det bra sug i dammsugaren och tro mig när jag säger att den tömms inte själva....jäkligt dåligt om ni frågar mig;)

Avloppen måste fixas- För med 4 st tjejer med långt hår i samma hushåll så blir det snabbt igensatt. Kanske skulle fundera på helrakning...

Ja detta var en lite del av saker som går i mot en och som gör att det är väldigt svårt att hålla humöret uppe:(((

See you and have a....underbar dag

Inga kommentarer: